torsdag 29 november 2012

För 2 år sen

ett år har jag utvecklats hur mycket som helst. Om man skulle jämnföra nu med ett års sen, är det en stor skillnad, som person alltså. För exakt 2 år sen, klickade jag in på en blogg jag aldrig klickat in på förut, och den är grym. Då, när jag tittade första gången, hade jag inte bra självförtroende, men Nellie, som driver den bloggen är grym! Jag har fått så mycket bättre självförtroende än innan, och det är jag sjukt glad över. Hon är en otrolig förebild fö många. www.nellieberntsson.se
Jag har även blivit sjukt inspirerad av andra bloggar, till både foto, och min hemlis. Jag har lärt mig verkligen jättemycket under den här tiden, och den kunskapen har jag behövt och haft användning av. Tack alla duktiga bloggare där ute!
Nu måste jag fortsätta plugga, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar