torsdag 22 november 2012

Plugg

Heeej mina fina läsare! Jag ska snart ta tag i spanskan och engelskan en snabbis och sen tar vi cykeln till våra kompisar på födelsedagsfirande, trevligt trevligt! Idag hade vi inga speciella lektioner, men har typ färg på hela mig sen bilden haha :p Imorn ska jag ner på stan med mamma och köpa bland annat löpartights för jag orkar inte ha mjukisbyxor på gymnastiken och så, men får se om jag ska köpa nåt mer. Jag slutar 13.50 då så vi är väl på stan en stund så hoppas jag på skjuts hem och då ska jag till några grannar för jag ska vara barnvakt på lördag :) Mysa på lördag på dagen och sen drar jag dit, och söndag ska jag rida och pappa tar med kameran och fotar så om de blir bra dyker de såklart upp här!



Nu måste jag plugga ,, pusspussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar