tisdag 20 november 2012

We Are Like Diamonds In The Sky

Igår var besöksrekord på länge, fortsätt så så blir det riktigt roligt, och sprid gärna bloggen för om jag får fler läsare kommer jag blogga mer och då blir det roligare för både er och för mig!

Igår fick vi 2 kassar med kläder från kussarna så när Dika kommer hem ska vi prova allt.
Idag var jag i skolan såklart, och skolan var skolan. Inget speciellt hände idag. Håller på och läser i en bok som vi läser i skolan, och den är väldigt bra, 'Prinsessan och mördaren' heter den. Vi håller på med ekonomi i skolan också på samhällskunskapen och jag tycker faktiskt det är väldigt kul! Jag håller på att lära mig lite mer om det just för att jag har en stor grej på gång och kommer även lotta ut en sak som hör dit här på bloggen. Låter bra elleeer? Tänker inte säga än vad det är, men typ runt jul kanske ;) Ni får gissa sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar