onsdag 21 november 2012

Fyrishov

Hej finisar! Hoppas ni har haft det bra idag? För mej var det vanlig skoldag och hade bara 3 lektioner och sovmorgon för jag var matjour, så det var najs! Har precis kommit hem från Fyrishov, har varit där och simmat och badat med mamma och min lillasyster. Skönt att få röra på sig! Ska snart göra spanska och engelskan, och nu sitter jag bara och lyssnar på musik och smsar :p Snart kommer pappa hem med min mobil, yeeeey! Då blir det mer bilder upp på bloggen och bättre uppdatering kan jag lova! Ska snart köra ett litet styrkeprogram jag har slängt ihop med lite split och spagat också för jag vill kunna gå ner helt till gymnastiken och är inte långt ifrån spagat nu! Innan nyår ska jag kunna det och innan min födelsedag ska jag kunna split så jag har ett tag på mej. Vill bara säga igen att ni är bra på att klicka in här, så fortsätt så, puuuuusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar