fredag 16 november 2012

Packa

Hej på er! Har haft fullt upp och det har verkligen inte funnits tid för något annat än plugg och träning hit och dit, därav ingen bloggning. Jag har precis tagit in hönsen och det tog sådär en halvtimme! En höna hittade inte in typ och låg under huset och allt så det var lite krångligt, men nu är alla inne! Snart måste jag äta mellis för att om en timme ska jag åka till kg och springa och träffa kompisar. 3 pass blir det idag! Ska inte sova där som jag tänkte först för att jag ska sova hos min kompis imorn och innan det måste jag plugga religion till förhöret på måndag. Men jag kommer vara där sent och vi ska äta pizza och sen vet jag inte vad vi ska göra, men det blir säkert bra! Idag efter skolan gick jag på stan med Alle, Elsa och Sofia och vi gick runt där, men jag var bara med en stund för jag hade ju en tid att passa till bussen, men det var mysigt ändå. Jag köpte en röd tjocktröja. 200 :- på cubus. Ni får bild sen om ni vill! Förvänta ingen bra bloggning här under ikväll och imorgon, men om jag kan ska jag självklart slänga in ett inlägg, kramisarr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar