torsdag 29 november 2012

Snooow

Nu har äntligen vintern kommit! Eller kan ju inte säga att jag direkt har längtat, bara till att åka skidor och sånt, och julen såklart. Men lite mysigt är det ändå ;) Imorse hade vi rep till alla luciatåg, vi ska ha typ 5 stycken tror jag, men iallfall så efter det fick vi lång rast och då drog jag, Vera, Elsa och Sofia ut och fotade lite. Jag hade ju ingen kamera med så för mig blev det inte så bra bilder.. Men men, här är två iallafall:
2012-11-29 10.29.39.jpg
2012-11-29 10.29.00.jpg

Jag ska snart sätta på mig mjukiskläder, och sen köra min dagliga styrka och träna split och spagat. Efter det  ta tag i plugget eftersom att det är spanskaprov imorn. Det borde vara det sista provet för terminen, så jag hoppas det! Och imorn efter skolan blir det gym med Vera och jag tror 2 andra skulle med också, så det blir mysigt! Sen fredagsmys in my homeeee och tagga till lördag. Först ska jag in till stan om jag hinner, och köpa lite julklappar och en tröja till mig. Hoppas ni har haft en bra dag i kylan och snön o allt! Pusspuss

1 kommentar: